wtorek, 24 marca 2015


Witajcie, na tym blogu będę wam przedstawiać swoje Customy, czyli przeróbki modeli, takich jak Collecta, Schleich a może z czasem także i Breyer :) Mam nadzieję że się wam spodobają :)
Moim pierwszym Customem była figurka Schleich , był to stary model 1996 - 13222 Shire Horse, nie wyszedł mi za dobrze, ale w tedy nie myślałam by zająć się tym na całego :)



Później malowałam je dla zabicia czasu, ale teraz robię to na poważnie i mam nadzieję , że coraz lepiej mi to wychodzi, choć mi zawsze czegoś w nich brakuje :)
Moim drugim customem , był Ogier Hanowerski Collecty. Ocencie go sami :)





Na dzisiaj to tyle , następne pokaże wam jutro, do zobaczenia :)

1 komentarz:

  1. Ładne koniki :) z niecierpliwością czekam na kolejne notki :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń