czwartek, 4 lutego 2016

Custom Breyer Trooper


Witajcie kochani
Dawno nie pisałam ale miałam pracowite tygodnie, zostałam dosłownie zawalona konikami do malowania, ale to cieszy i to bardzo 😉

Kilka fotek Troopera przed podróbkami.



Dużo pracy włożyłam w malowanie dużego pana imieniem Trooper, znanym pewnie połowie z was. U mnie dostał grzywę oraz szczoty na nogach, jednym słowem stał się ziemniaczkiem 😊 Zresztą sami zobaczcie.
   
                                       




Trochę danych technicznych, użyłam pasteli suchych oraz pigmentow ziemnych,  wykończony werniksem matowym zaś oczy błyszczącym. Grzywa ulepszona przy pomocy Milliputa Super Fine. 


Musiałam się z nim przenosić w trzy oddzielne miejsca,  bo robiłam sensację ^^
A wracając do modelu to miał być na sprzedaż,  jednak mój mąż zdecydował że ma zostać w domu.  Bardzo mu się spodobał a ja nie miałam serca ich rozdzielić ^^
Możliwe że i on załapał bakcyla. 

Jestem bardzo zadowolona z Biszkopta,  mam nadzieję że i wam przypadnie do gustu,  a ja uciekam do pozostałych modeli. 
Pozdrawiam cieplutko. 
^^









                    

4 komentarze:

  1. O KURDE. To jest perfekcyjne, fenomenalne, idealne! JEDNO, WIELKIE W-O-W.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! Naprawdę masz talent :)!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się w nim :) Mam ogromną słabość do ziemniaczków.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń