wtorek, 12 maja 2015

Witajcie :)
Jak obiecałam, tak robię o to kolejny post o customie :)

Ogier perszeron firmy Safari zmienił się w gniadego, olbrzymiego przytulaska Maćka.
Standardowo użyłam farb akrylowych, ale dodatkowo usunęłam mu czerwone ozdobniki co miał na grzywie :)




I jak go oceniacie :)


Następnie trafił do mnie Appaloosa Collecty, firmowe malowanie mnie nie przekonało, dlatego powstał w mojej głowie plan a to jego efekt końcowy ;)
Koniś znalazł już nowy dom :)



To na dzisiaj koniec, miłego oglądania i zapraszam na swoją stronę na FB :https://www.facebook.com/pages/Amallteas-Custome-Equain-Art-Horse/694989133918112?ref=bookmarks
Maluję modele na zamówienie, jakby ktoś był chętny :)
Do zobaczenia i usłyszenia :)

3 komentarze:

  1. Perszeron ślicznie Ci wyszedł :) Cieniowanie jest całkiem realistyczne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne koniki ;) Za ile malujesz figurki w skali LB (schleich/collecta)?
    Pozdrawiam!
    Unique
    P.S. Podać e-maila?

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :) Skala LB 25 zł plus wysyłka, skala Classic 35 plus wysyłka, Trad 45 plus wysyłka :)

    OdpowiedzUsuń