poniedziałek, 6 lipca 2015

Witajcie
Dawno nic nie pisałam, ale byłam zawalona modelami i nie miałam kiedy coś tutaj wstawić :(
Ale mam za to kilka zdjęć tego nad czym pracowałam :)

Zamówienie
Tak wyglądały jak do mnie trafiły:
A tak wyglądają teraz:




Klacz haflinger Breyer na klacz ciemno myszatą
 


Collecty Barock Horse na konia silver bay








Klacz hanowerska na siwa w hreszczkę





Ogier Andaluzyjski Schleich na Picasso mustanga, ma zmienione uszy, sa skierowane do tyłu










Klacz Schleich na gniadą








To na razie tyle mam jeszcze inne zdjęcia ale to jutro pozdrawiam cieplutko :)

5 komentarzy:

  1. O, wreszcie znalazłam Twojego bloga! Widzę, że nie próżnujesz! Szczególnie podoba mi się Picasso i hanowerka :)
    U mnie Candy, zapraszam - http://deterrasomnia.blogspot.com/2015/07/shouka-oraz-candy-z-okazji-drugich.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że mnie znalazłaś i że podobają ci się moje wypociny :)

      Usuń
  2. Przypadkowo natknęłam się na twego bloga :) Myślałam, że masz tylko fanpage ;)

    Fajnie przemalowańce :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń