sobota, 11 lipca 2015

Witajcie cieplutko :3
Dzisiaj dam wam kilka fotek z ostatnich moich wypocin.
Obecnie pracuję nad młodziakiem, oj nie maił ze mną łatwo:P
Długo zastanawiałam się nad maścią, wpierw miał być srokaty, ale efekt końcowy mi się nie spodobał, więc zmyłam farbę i zaczęłam od nowa:)


Postawiłam na maść ciemno kasztanowatą z białą skarpetą na jednej nodze
Fotki z pierwszych warstw farby i cieniowania.



Malowany był na próbę by sprawdzić czy tym razem dobrze wybrałam maść :P
W końcu doszłam do wniosku, że to jest to i tak zostanie, bynajmniej do kolejnego malowania, bo nie zostawiłabym go w takim stanie :)


Długo myślałam nad imieniem dla niego....a ze pierwsza myśl z regóły jest najlepsza wybrałam imię Magnum XD

Ok ja zostawiam was z tymi fotkami , spadam coś potworzyć zapraszam do następnego posta :)
Zostaw coś po sobie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz