sobota, 22 sierpnia 2015

Hejka :)

Ostatni model czeka, ąz mu wyschnie ulepiona nowa grzywa, ja za to wzięłam się z nudów, za tego malucha Appaloosa Collecty.
Chłopak ma zmieniona grzywę i ogon.





Zastanawiałam się długo nad maścią, w sumie to nadal mam wątpliwości co do niej, ale zawsze cos mogę zmienic przed końcem :)




Postanowiłam poćwiczyć tez jabłuszka, bo średnio mi wychodzą, co z tego będzie, wyjdzie w praniu :P
Na zdjęciach efekt trzech-czterech godzin pracy, jeszcze wiele do końca, ale chyba źle nie jest?
Zostawiam ocenę wam :)

4 komentarze:

  1. Wyszło bardzo ładnie, zyskał zupełnie nowe oblicze przez zmianę grzywy i ogona na obfitsze :)
    pozdrawiam,
    www,larositastable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Koń wyszedł świetnie! Bardzo mi się podoba. Wygląda bardzo dobrze w takiej odsłonie :)
    Podoba mi się efekt podmuchu wiatru na grzywie, bardzo realistyczny.
    Mogę wiedzieć czego używasz do customowania? Chodzi mi o masę ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    wolnosc-w-rzezbie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję, tutaj użyłam masy modelarskiej Fimo,:)

    OdpowiedzUsuń