niedziela, 10 stycznia 2016

                                     Witajcie
Ostatnio sporo siedziałam nad Nowym customem i mogę w końcu wam go pokazać ^^.Jest to klacz AGH Classic Breyer a nazywa się "Veleno" czyli Zmora choć wcale nią nie była ^^

                               



Klacz bardzo przyjemnie mi się malowało,  choć łatwo nie było,  pochłonęła sporo roboczo godzin ale warto było ^^ Miała zmienioną grzywe,  bo oryginalna była trochę licha jak na konia tej rasy a i maść też taka sobie.





Jak możecie się domyślać najwięcej czasu zajęło mi robienie białych odmian ,kilka warstw na pewno ale.nie pytajcie ile dokładnie bo nie pamiętam ha ha :) Podobnie było z ciapkami czy cetkami (nie wiem jak się to fachowo nazywa) pierwsze mi nie wyszły więc trzeba było zaczynać od nowa eh....


Ale jak widzów cię na zdjęciach dałam radę a i najważniejsze, że właścicielka jest zadowolona, pewnie też Noe długo zobaczycie ją u niej na blogu ^^
To zostawiam was ze Zmorą i do następnej notki, bopracy jeszcze przede mną he he będziecie mieli co oglądać : )
Ja się więc na razie żegnam 
Pa Pa 

2 komentarze:

  1. Zmora jest już w nowym domku :D Cały czas siedzę obok niej i napatrzeć się nie mogę :P Malowanie ma cudowne! Bardzo jej pasuje ta maść :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała :D. Sama się zastanawiam, czy nie wysłać ci np. Ballou :).
    Zobaczymy :D. Teraz zbieram na Troopera, więc nie mogę pozwolić sobie na wydatki x(.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń