środa, 13 stycznia 2016

Praca nad Nowym customem

Witajcie kochani u was także pogoda taka nie ciekawa?  U mnie raz deszcz raz deszcz ze śniegiem i strrasznie wieje.

Mimo że pogoda nie nastraja do czegokolwiek nie mogłam sobie darować i wzięłam się za nowego customa.

Pod pędzel i pastele poszła klacz haflinger Breyer. Od początku chciałam coś z nią zrobić,  ale brakowało mi pomysłu i nie chciałam dodatkowo powielac pomysłów innych customerow.
Przeszukujac internet nie natknęłam się na model w tej maści i rasie więc wzięłam się w te pędy do pracy i tak o to powstaje ta pani.

                   







Ktoś zgodnie rasę? 
Klacz jeszcze nie skończona,  trochę detali do zrobienia zostało,  zwłaszcza oczy,  które na zawsze są moją zmorą :[
Ale nie poddam się i postaram zrobić je jak najlepiej. 

Dodatkowo dostałam wiadomość,  że moje customy dotarły do właścicielki. 
Dostałam także zdjęcia,  trochę ciemne bo robione zaraz przed nocą,  ale i tak bardzo mnie ciesza jak i fakt,  że bardzo podobają się wlascicielce,  a to najważniejsze. 
^^






Cieszę się że tak cieszą. 
^^
A ja zostawiam was już i do następnej notki 
Pa Pa 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz