czwartek, 21 kwietnia 2016

Dwa skończone CM plus kilka WIP

Witajcie.
Nic nie dodawałam bo dopadło mnie straszne chorubsko, które na dość długo przykuło mnie do łóżka. Jest już ok, więc mogłam zabrać się za trzy  zaczete projekty. O to efekt końcowy:


 
Model Andaluz Schleich  należy do Juliett P. z Silver Stallion Saddlery. Drugi to Classic Breyer i został stworzony dla mnie ^^.




Kolejny Schleich Andaluz został stworzony na prezent dla mojej friend, o kogo chodzi dowiecie się jak model trafi do właściciela @~@.



Mam także kilka zaczetych projektów,  a dokładnie cztery,  w tym trzy moje jeden prywatny. Pokaże wam moje,  gdyż prywatny jest w stanie do nie fotografowania he he,  nie długo wam go pokaże jak skończę.
A to moje projekty,  które możliwe że będą na sprzedaż:





 Pierwszy to klacz Collecty,  drugi to Marabella Breyer,  nad nią się najbardziej zastanawiam czy ją wystawić na sprzedaż, ale jest sporo czasu więc jeszcze się zastanowię.
To tyle ja uciekam pracować dalej.
Pozdrawiam.

1 komentarz:

  1. Jedli marabelka będzie na sprzedaż tobrezerwuje 😄(Jeśli mogę) Customy cudowne!

    OdpowiedzUsuń