poniedziałek, 11 kwietnia 2016

CM Largo dla Juliett.

Witajcie mam dla was nowe dzieło ,  jest to tym razem skala LB i został stworzony dla mojej friend Juliett , a przedstawia jej ukochanego kopytnego Largo na moldzie Collecty Mustang Mare. Została zmieniona grzywa i dodane puzdro bez jajek,  bo w realu jest to walach i tak też miało być w wersji modelarskiej. Czy mi to wyszło?  Hmm... właścicielka jest zadowolona więc chyba się udało ^^. A żeby już nie oględzic pokaże wam zdjęcia z etapów powstawania walacha z klaczy.




Konik ze zmienioną grzywa i zagruntowany biała farba w sprayu. 



Pierwsza warstwa jasnych pasteli, poniżej już bodajże 2-3 lekko ciembiejszej żółci. 


Czas na ciemniejsze warstwy pasteli. Powoli nabiera odpowiednich kolorów.



Coraz więcej ciemnych pasteli oraz czarnej na nogach i grzywie. 



Początek robienia detali takich jak oczy, nozdrza i biała odmiana na nodze.



A tutaj skończony produkt, czyli Largo w całej okazałości.




 Mam nadzieję że podoba się wam tak samo jak mi i Juliett.  Nie długo kolejny post. Pozdrawiam.

1 komentarz: