piątek, 13 maja 2016

Custom Toto w trakcie pracy oraz pozostałe kucyki

Witajcie mam dla was kilka fotek z WIP,  czyli work in progress,  jednym słowem w trakcie pracy,  no dobra to trzy słowa XD
Pierwszy to cm Totilasa, choć uwielbiam jego kruczoczarna maść z odmianami,  to chciałam mieć ho w innym wydaniu. I tak powstaje Avalon.




Następnym koniem jest czarny anglik traditional,  obecnie jest w trakcie przerabiania na siwka z jabłkami. Miał dodane genitalia,  czyli jest prawowitym ogierem oraz nową grzywe. Jak dobrze pójdzie dostanie też podkowy.



Ostatnia to malutka smka mojej bardzo dobrej znajomej. Miała zmienioną grzywe i ogon oraz zamiast czarnej maści ma teraz siwa. Jest już praktycznie skończona,  potrzebuje tylko werniksu blyszczacego na oczy i może jechać do domu swojej pani.



Dodatkowo przez ten prchowy piątek trzynastego,  połamala mi się podstawka od Toto,  lepiej nic już nie będą robić,  bo jeszcze z nowu coś popsuje w ten pechowy dzień. Ale mimo wszystko, życzę wam miłego dnia. Pozdrawiam.

2 komentarze:

  1. Super :)
    Toto jest cudny. Zsotawiasz go sobie, czy pójdzie w świat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jeszcze nie wiem do końca, niby planowałam go puścić dalej ale łatwo nie jest, jeszcze się zastanowię, na pewno dam znać ^^

      Usuń