sobota, 26 września 2015

Witajcie

Długo mnie nie było ale sami wiecie, modele wymagają czasu i to sporo :P
Dziękuję wszystkim za miłe komentarze pod ostatnim postem, nawet nie wiecie jaka to dla mnie bomba energetyczna, by dalej się rozwijać, bo wiem że mam was :)
Ok bo się rozkleję na maksa ;)

O to fotki skończonego Magnuma.
Fotki nie najlepsze wiem, ale mój telefon nie potrafi robic ładniej w pomieszczeniu, może jak pogoda będzie ładniejsza zrobie fotki na zewnątrz.

Więc żeby dłużej was nie trzymac w niepewności, patrzcie, oceniajcie i komentujcie.
3
2
1
Magnum custom modelu Gilian( Heartbraker)
 
 






Maluch jest na sprzedaż jakby kogoś zauroczył :)
http://olx.pl/oferty/q-breyer/

Na następną notkę szykuję wam fotki nowego customu :)
Do następnej notki :)

1 komentarz:

  1. Czekam na fotki kolejnego ;)
    Tu też Ci doradzę, że dałaś zły link :p Mi przynajmniej wyświetlają się ofert "breyer", a nie źrebolek, choć nwm czy jest nadal dostępny ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń