środa, 16 września 2015

Witajcie

Dzisiaj mam dla was kilka fotek Magnuma, źrebaka Hartbreaker, który jest w zestawie z Valentyną Breyer.

Pracowałam nad nim juz dawno, jednak nie wyglądał tak jak powinien więc z nowu przeszedł metamorfozę. :)



Maluch będzie maści kasztanowatej z czterema dużymi białymi skarpetkami.



Na razie tyle zrobiłam, bo skończyła mi się fiksatywa:/
Zamówiłam od razu ze dwie, by mi nie brakło następnym razem.


Dwie fotki w innym świetle, mój aparat..ech...

Maluch będzie na sprzedaż, myślę że 50 zł plus 10 zł za wysyłkę to dobra cena.
Zapraszam także do składania zamówień na własne customy :)
Jutro zdjęcia Bossa, który także będzie na sprzedaż :)

3 komentarze:

  1. Jestem ciekawa efektów :)
    A co do zamówień, ile by kosztowało, mniej więcej, malowanie Schleicha? Jeśli wgl malujesz maluszki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki czekam na fiksatywy i wracam do pracy nad nim i reszta koników :)
      tak maluje takie maluszki tez cena to 25 zł plus 10 zł wysyłka :)

      Usuń
  2. No no, fajnie się zapowiada! Ja też ostatnio pracuję trochę z pastelami ^^ Kawał roboty :P
    U mnie nowy post - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń