czwartek, 3 września 2015

Witajcie :)

Obiecałam zdjęcia zamówień jakie do mnie przyszły więc wstawię dwa nad którymi obecnie pracuję.
Pierwszy to ogier arabski Schleich.
Oryginalnie był gniady, obecnie jest siwy w hreszczke z białą grzywa i łysiną na głowie.




Model miał zmieniona grzywę, oczy także pomalowałam, bo w końcu zamówiłam extra cienkie pędzelki, żal było ich nie wykorzystać :P
Ogier dostanie kilka poprawek tu i tam, werniks i poczeka na półce na reszte towarzyszy.

Następny to również ogier Schleich Lipican.
Ma byc przemalowany z siwej na ciemno kasztanowatą.
Został już w stepnie pocieniowany pastelami.
Jutro dalsza część pracy nad nim.


Cieszę się, że  w końcu pastele zachowują się tak jak chcę, czyli nic mi się nie roluje, nie zbiera i nie zostają żadne bryłki czy kulki na modelu.
Mam nadzieję, ze tak zostanie do końca :P
 
Ok to na razie tyle, jutro w wolnym czasie usiądę do "małego",musze go skończyć, bo z wielkim żalem i wyrzutem na mnie patrzył XD
Do następnej notki pozdrawiam :)




2 komentarze:

  1. Lipican ciekawie się zapowiada :D
    A arabek... Powiem tak - na jego widok moja szczęka wylądowała na biurku. Wygląda świetnie! Super grzywa i hreczka.

    OdpowiedzUsuń